Måndag!

Nu blev de visst ganska långt emellan jag skriver trotts allt,tänkte ju hålla mig aktiv här inne men de är väldigt svårt. Men men, nu i tordag va de ledig dag från träningen, men som jag skrev så åkte några från laget tillsammans med två lag från ungern till Liseberg, vädret kunde inte vart bättre men då kan man ju självklart räkna med köer, för köer de va de ! Men de va kul att få åka lite iaf :P Efter lisse skulle vi äta middag på en restaurang tillsammans med våran tränare och lagen från ungern. Jag och Elölinor satt ensamma med några från ungern och det blev inte mkt snack där inte. Men vi roade oss med hur dom åt istället, salt och ketchup på pizza? inget jag sett förut eller skulle vilja smaka. Middan var lång 2½timma så va inte skut förän vid halv tio, så på vägen hem passade ju bra att hämta upp älsklinen i ishallen och typ åka hem å lägga sig.

Sen har de inte hänt så mkt mer i helgen än att jobba och träna, fast lördag kväll va ledig så då blev de en sveng till Bergakungen. Linje 123 Kapad, bra film måste jag säga :P Nej nu har ja inte så mkt mer att skriva :P får väl se när de skrivs här nästa gång!

Ha de bäst! / Jossefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0