Söndag

Jag är verkligen sämst på att uppdatera!! Hur kan man vara så dålig som jag är??? Tränar nästan varje dag så har inte så mkt att skriva egentligen plus att jag sen glömer bort bloggen xD Men igår jobbade jag sista dagen av mitt sommarjobb så nu är man så kallat arbetslös, känns inte toppen! Måste verkligen komma på vad jag ska göra nu till hösten "/ Inte de lättaste! Måste ju hitta ett jobb som passar med träningarna :S Jaja de löser väl sig förhoppningsvis!
 
Igår var iaf en ledig dag från träningen men som sagt så jobbade jag ju, lite segt. Sen till kvällen blev de en träff med Madde mkt mysigt :) Saknar att inte träffa henne så ofta längre. Vi gjorde inte så mkt egentligen, satt mest o snacka, ta igen förlorad tid liksom ;) Mkt trevligt iaf !
Idag har vart en sån där söndag man inte hinner med mkt, egentligen är allt man gör att vänta på att träningen ska börja. Men jag hann iaf med en snabb tur till bland annat Ikea med familjen idag, har tittat ut lite saker jag ska köpa men va visst tvungen att ha släpkärra för att få hem de så nu får de bli att åka å köpa de en annan dag.
Sen så blev de lite stress hem för att hinna äta innan träningen och när vi sen satt i ishallen på lagmöte, kom en härlig överaskning, istället för tre timmars isträning blev det tre timmar på Liseberg med Yuikos lag, ett japansk lag som är här på läger :) Mkt härligt :P tredje gången jag är på Liseberg i sommar :P Var där med Filips familj i onsdags då vi hade en ledig dag från träningen. Verkligen super mysig på Liseberg, jag blir som ett litet barn igen å vill bara hinna med allt!!

Haha Nej nu blir de väl dax att lägga sig, har ju dock ingen tid mer än träningen på kvällen imorgon att passa, känns konstigt att bara vara hemma när alla andra typ går i skolan eller jobbar "/ Jaja förhoppningsvis hittar jag väl något kul att göra, men om jag ändå bara visste vad?

Sov så gott :)
Puss & Kram / Jossefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0