Så länge sen ...

Okej, nu va de verkligen en EVIGHET sen jag skrev. Jag som hade tänkt att jag skulle bli bättre på att skriva igen men ojoj så fel man kan ha, istället blev de ett uppehåll på en sådär två månader :O Jaja jag kanske kan förrsöka att vara lite bättre på de här om jag nu ska fortsätta med de. Senaste tiden har väl inte vart så annorlunda, de e mest skolan träning och Filip <3 som jag hinner med. Men förra veckan var iaf våran första tävling för säsongen. Så då blev de en liten resa till Prag torsdag-måndag. Det slutade väl inte så jätte bra för oss, blev en tredje plats då vi hade två fall och åkte sådär i långa. Men mer laddade inför Kina.! Nu e de knappt en vecka kvar tills vi åker de e helt sjukt va tiden går fort.



Men tråkigt nog har man ju gått å blivit sjuk nu också, kunde inte träna igår eller idag "/ men hoppas på att de e bra snart igen, Den tionde ska vi ha uppvisning på Frölunda matchen så de e ju bra om man vart med på träningarna innan de också. Men för mig blir de ju en lugn hemmakväll idag,  Har tittat några Gossip Girl avsnitt så ska lyssan på min ljudbok nu tänkte jag. Jag har nu hittat en ny favorit bok, Om Jag Kunde Drömma (Twilight) den är helt sjukt bra man ville bara inte sluta läsa!


Men skulle läsa nästa bok När Jag Hör Din Röst (New Moon) men självklart är de ju kö på den på biblioteket, så de får bli att lyssna på den istället hoppas de funkar lika bra :) Har du inte läst böckerna så gör de!!

Ha de bäst! / J.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej fisen! =)

Fick just ett brev av mamma med ett reportage från ST-tidningen. :) Gud va kul att de skrev om dig! Och grattis till första VM-pallplatsen.. Även om jag gissar att du är lite besviken...

Skönt om dig!

Pussochkram Johanna

2009-04-16 @ 01:23:13
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0