Design??

Som vanligt är jag lika dålig på att skriva här inne XD men samtidigt vill jag inte sluta, det är skönt att kunna skriva av sig lite ibland :P Just nu håller jag på att försöka komma på någon bra idé till hur min blogg ska se ut, det är inte det lättaste, därför får den vara så här ful ett tag..

Sen jag skrev sist har vi haft kräftskiva med laget, vilket jag tror att alla tyckte var lyckat, vi i "partygruppen" gav alla varsitt kuvert som ingen fick öppna förren dagen då vår kräftskiva skulle vara, ingen visste vart kräftskivan skulle vara dom hade sitt kuvert och i det stog en ledtråd till nästa person dom skulle hämta upp :P detta var allt dom fick veta, men allting gick bra och alla i laget kom tillslut fram till en lyckad kräftskiva i Rebeckas sommarstuga på Orust :P
Nu har vi även startat igång med våra fysträningar, i tisdags hade vi första styrkepasset, å det var länge sen jag va så trött! Man känner sig så stolt efteråt xD Och i lördags efter tre timmars is var det dax för första löppasset, på 7 km! Jag har aldrig sprungit så långt i hela mitt liv, och detta efter tre timmar is! Snacka om att jag kände mig HELT död efteråt men samtidigt så grymt nöjd att jag faktiskt klarade det ! :D

Ha de bäst ! Jossefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0